2012. szeptember 29., szombat

Esküvői torta,drapériával,piros rózsákkal




8 megjegyzés:

  1. Rozi!
    Én csak ámulva csodálom! Annyira gyönyörűséges!!!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Atyaég ez a torta csodálatos!!!!!!!!
    Le esett állal bámulom,mikor leszek én képes ilyen csodaságra?:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erzsébet!

      Köszönöm szépen,amikor hozzáfogsz rögtön képes leszel,én is féltem eleinte de megy,biztatlak!

      Törlés
  3. Rozika!

    Én is csak azt tudom írni, mint Margitka, csodálatos, szépséges, és olyan hatalmas...Hihetetlen, hogy ennyi energiád, erőd van egy ekkora tortához!
    Kívánom, hogy még sokáig örvendeztess bennünket a gyönyörűséges remekműveiddel!!!!

    VálaszTörlés
  4. Álomszép! Hát ez jó nagy munka lehetett, de megérte.
    Gondolom, elégedett volt a megrendelő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Marisz!

      Köszönöm szépen,biza volt munka vele,én is azt mondom hogy megérte,örültek neki.

      Törlés

Print Friendly and PDF

Rendszeres olvasók