2019. március 11., hétfő

Meggyes párnácskák, réteslapból




Hozzávalók:

2 csomag réteslap
1 üveg meggybefőtt 680 g
1 csomag vaníliás pudingpor
6 evőkanál cukor

A réteslapokat kiolvasztjuk, legjobb ha este kivesszük a fagyóból és hűtőben hagyjuk kiolvadni.

A vaníliás pudingport egy kis edénybe tesszük, hozzátesszük a cukrot és felöntjük a meggykompót levével, majd állandó keverés mellett besűrítjük, hűlni tesszük.

A réteslapot kitesszük munkalapra, tetszés szerinti darabokra vágjuk, én két részre vágtam, majd öt részre, így lettek 12,5- 6,5 cm darabok.
Mindenik tészta egyik felét három oldalon megkenjük tojásfehérjével, rárakunk egy evőkanál kihűlt tölteléket, a másik felét tetszés szerint éles késsel bevágjuk majd ráhajtjuk a töltelékre.



Széleit villával lenyomkodjuk, sütőpapírral bélelt tepsibe rakjuk és forró 190 fokra előmelegített sütőben megsütjük. Vaníliás porcukorral beszitálva tálaljuk.


Én ezt a réteslapot szoktam használni, nekem bevált az Ernyős tésztánál is ezt használom, mikor gyorsan akarom készíteni.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, elkészítem a lányoknak uzsonnára.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsa, biztosan fognak örülni neki:)Csinálhatod más töltelékkel is, ha esetleg a meggyet nem kedvelik:)

      Törlés
  2. Ez is gyonyoruek nez ki, eltudom kepzelni milyen finom es egyszeru, koszonet erte

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, igen, egyszerű és nagyszerű, nálunk ízlett mindenkinek:)

      Törlés
  3. Rozi! Kis változtatással megsütöttem. Nagyon jó lett! :) Köszönöm!

    VálaszTörlés

Print Friendly and PDF

Rendszeres olvasók